ORGANIMMO SYNDIC PORTAAL & API Probleem
Incident Report for MyDatacloud
Resolved
Beste Community,

Wij hebben dit opgelost en de nodige acties ondernomen om dit te vermijden in de toekomst.
Nogmaals onze oprechte excuses voor deze tijdelijke verminderde werking.

Met verontschuldigende groet,
Het ORGANIMMO team
Posted Dec 06, 2018 - 11:58 CET
Identified
Beste Community,

We hebben de oorzaak gevonden en zijn nu volop bezig met de nodige acties om dit incident te verhelpen.
Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met inspirerende groet,
Het ORGANIMMO team
Posted Dec 06, 2018 - 11:51 CET
Investigating
Beste Community,

Er werd een probleem geïdentificeerd met betrekking tot de synchronisatie tussen de gebruikers van het portaal en de Organimmo omgeving.

De API weigert een aantal (niet alle) verzoeken.
Betreffende services:
- OS Portal-synchronisatie
- OS Portal nieuwe accountverzoeken
- OS Portal-account opnieuw ingesteld

De synchronisatietool synchroniseert de ontbrekende gegevens automatisch na herstel van deze problematiek.

Het is mogelijk dat gebruikers een fout hebben ontvangen bij het aanvragen van een nieuw portal-account met Organimmo syndic. De gevraagde accounts zijn dus niet aangemaakt.

De portalwebsite heeft de verzoeken om wachtwoord- herstel in de wachtrij geplaatst, deze worden automatisch bezorgd na herstel van deze problematiek.

Wij verontschuldigen ons alvast voor deze vermindering van functionaliteit en stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken.

Met inspirerende groet,
Het ORGANIMMO Team
Posted Dec 06, 2018 - 11:48 CET