Connectiviteit problemen
Incident Report for MyDatacloud
Resolved
Beste klant,

Alles is stabiel, we sluiten hierbij het incident af.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud team

Dear customer,

All remains stable, we're closing the incident.

The MyDatacloud team.
Posted Dec 05, 2023 - 13:20 CET
Monitoring
Beste klant,

Feedback van de internetleverancier geeft aan, dat de problemen opgelost zijn, we volgen nog even de stabiliteit verder op.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud team

Dear customer,

Our supplier gave feedback, that the problems are resolved, we're continuing to monitor the stability of the connection.

Kind regards,

The MyDatacloud team.
Posted Dec 05, 2023 - 10:17 CET
Identified
Beste klant,

Een van onze internetlijnen vertoont problemen, (8u50-9u10), momenteel zijn we in contact met de leverancier om meer informatie te bekomen.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud Team

Dear customer,

One of our internetconnections is experiencing issues (8:50 till 9:10), currently we're in contact with the supplier to gather more information.

Kind regards,

The MyDatacloud Team.
Posted Dec 05, 2023 - 09:30 CET
This incident affected: MyDatacloud (Primary Internet Connection), Medos (Medos As A Service), and Organimmo (Organimmo vakantieverhuur, Organimmo rentmeester in de cloud, Organimmo syndic in de cloud).