Mydatacloud - E-mail Issue
Incident Report for MyDatacloud
Resolved
Beste klant,

Alle problemen zijn opgelost, indien u toch nog een probleem zou hebben bij het openen van outlook, neemt u aub contact op met onze helpdesk. Dit kan via de gebruikelijke kanalen.
e-mail: support@dataplan.be
tel: 050/37.00.46 of 03/760.00.20

Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Het Dataplan Team

Dear customer,

All problems haven been resolved, if you still have problems opening your outlook, please contact our helpdesk.
You can reach them via our normal channels.
e-mail: support@dataplan.be
tel: 050/37.00.46 of 03/760.00.20

Again, our apologies for the inconvenience.

Best regards,

Dataplan Team
Posted Sep 15, 2020 - 21:39 CEST
Monitoring
Beste klant,

Er was deze middag een probleem op onze exchange omgeving, waarbij mails met een verkeerd emailadres verstuurd zijn.
Dit is ondertussen hersteld, en er is actie ondernomen om dit te vermijden in de toekomst.
Er zijn nog enkele problemen voor sommige gebruikers om outlook te starten, deze zaken worden momenteel verder opgelost.
Indien u nog vragen heeft, kan u ons op support@dataplan.be bereiken.

Onze excuses voor het ongemak en met vriendelijke groeten,

Het dataplan team.

Dear customer,

We had an issue on our exchange environment this afternoon, where mails were sent with a wrong emailaddress.
This has been fixed, and action to prevent this in the future has been taken.
There are still some issues for some users to start Outlook, this is being resolved.
If you have any questions, please reach out to support@dataplan.be

Our sincere apologies for the inconvenience and with best regards,

Dataplan Team.
Posted Sep 15, 2020 - 16:45 CEST
This incident affected: MyDatacloud (Hosted Microsoft Exchange).