N-central maintenance (Monitoring2.mydatacloud.be)

Scheduled Maintenance Report for MyDatacloud

Completed

Beste klant,

De geplande upgrade van de parallelserver is niet succesvol verlopen. Een nieuwe poging zal op een later tijdstip worden ingepland.

Als gevolg hiervan zal de voorziene overgang van de oude naar de nieuwe versie vanavond niet plaatsvinden, en wordt er geen onderbreking verwacht.



Dear customer,

The planned upgrade of the parallel server was unsuccessful. A new attempt will be scheduled at a later time.

As a result, the planned switchover from the old to the new version will not take place this evening, and no service interruption is expected.
Posted Jun 18, 2025 - 17:55 CEST

In progress

Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jun 18, 2025 - 17:00 CEST

Scheduled

Beste klant,

We hebben vandaag, 18 juni, onderhoud gepland voor onze N-Central-server, vanaf 17.00 uur. We werken nauw samen met de support van N-Able om dataverlies te minimaliseren. Tijdens de onderhoudsperiode van vandaag upgraden we de server met extra resources om het platform verder uit te breiden.

Het monitoringplatform (https://monitoring2.mydatacloud.be) blijft toegankelijk tijdens de geplande onderhoudsperiode. Er kunnen echter korte onderbrekingen in de service optreden.

Het aanmaken van tickets blijft zonder enige onderbreking functioneren.

Let op: er kan tijdens deze periode historische monitoringgegevens verloren gaan.

We stellen uw begrip op prijs en zullen ons best doen om de impact te minimaliseren.

Als u vragen of opmerkingen heeft over dit onderhoud, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam.

Bedankt voor uw voortdurende vertrouwen in onze diensten.

Met vriendelijke groet,
Het On IT-team



Dear customer,

We have scheduled maintenance for our N-central server today on June 18th, starting at 5 PM. We are working closely with N-able support to minimize data loss. During today’s maintenance period, we will be upgrading the server with extra resources to allow further expanding the platform.

The monitoring platform (https://monitoring2.mydatacloud.be) will remain accessible during the scheduled maintenance window. However, brief interruptions in service may occur.

Ticket creation will continue to function without any disruption.

Please note: There may be a loss of historical monitoring data during this period.

We appreciate your understanding and will work to minimize any impact.

If you have any questions or concerns regarding this maintenance, please do not hesitate to reach out to our support team.

Thank you for your continued trust in our services.

Kind regards,
The On IT Team
Posted Jun 17, 2025 - 22:46 CEST
This scheduled maintenance affected: Backup & Monitoring & RDM (N-able Monitoring 2).