MyDatacloud Connectie problemen
Incident Report for MyDatacloud
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Jan 09, 2024 - 21:18 CET
Update
Beste klant,

Alle databases zijn terug beschikbaar, enkele laatste testen zijn nog bezig, maar alle klanten kunnen terug werken.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud team

Dear customer,

All databases are operational again, some final tests are being performed, but all customers have full functionality again.

Kind regards,

The MyDatacloud Team
Posted Jan 06, 2024 - 14:14 CET
Monitoring
Beste klant,

We hebben een tijdelijke oplossing geïmplementeerd, u kan terug aanloggen.
Voor de Organimmo klanten, daar zijn we nog de aanpassingen aan het implementeren (klant per klant), we verachten hiermee klaar te zijn in 30 min.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud Team

Dear customer,

We've implemented a temporary fix, you can log on again.
We're still implementing the fix for the organimmo customers, we expect to be finished in 30 minutes.

Our sincere apologies for the issues.

Kind regards,

The MyDatacloud Team
Posted Jan 06, 2024 - 13:40 CET
Identified
Beste klanten,

Er is een probleem op onze SQL cluster. Momenteel zijn we nog bezig aan het herstel.
Hierdoor zijn de servers via RDS niet bereikbaar.
We houden jullie op de hoogte ivm de verdere stappen.

Met vriendelijke groeten,

Het MyDatacloud team

Dear customer,

There is a problem on our SQL cluster. We're still busy with implementing a recovery.
All servers are not accessible via RDP.
We'll keep you posted about the progress.

Kind regards,

The MyDatacloud team.
Posted Jan 06, 2024 - 09:54 CET
This incident affected: Medos (Medos As A Service), Organimmo (Organimmo vakantieverhuur, Organimmo rentmeester in de cloud, Organimmo syndic in de cloud), and MyDatacloud (Core RDS Infrastructure).